DIRECT RESERVEREN

Veelgestelde vragen

Dien ik bij Allure Parking vooraf te betalen?
Bij Allure Parking is het alleen mogelijk om vooraf per iDEAL of creditcard te betalen.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Allure Parking?
Bij Allure Parking is het uitsluitend mogelijk om vooraf per iDEAL of creditcard af te rekenen. Tijdens het reserveren wordt u automatisch doorgestuurd naar een veilige betaalomgeving.

Hoe is de transfer van en naar Schiphol verzorgd bij de Shuttle parking service?
Allure Parking organiseert de transfer van en naar de luchthaven middels 9 persoons comfortabele shuttle bussen. Alle shuttle bussen zijn voorzien van airco en hebben ruime zitplaatsen. Het is geen probleem om met deze bussen minder valide personen te vervoeren.

Hoe werkt het als u weer geland bent?
Bij elke service welke door Allure Parking wordt aangeboden zult u bij vertrek worden ingelicht hoe uw terugreis exact in zijn werk gaat. Uiteraard dient u in alle gevallen telefonisch contact op te nemen met de chauffeur van Allure Parking. Deze zal vervolgens er voor zorgen dat u de reis naar huis spoedig kunt voortzetten.

Hoe kunt u de boeking gemakkelijk annuleren?
U kunt uw reservering gemakkelijk annuleren via de website, op de pagina annuleren. Vervolgens ontvangt u zo spoedig mogelijk een bevestiging van uw annulering. Wanneer u 24 uur voor vertrek annuleert zullen er geen kosten in rekening worden gebracht. Wanneer u in minder dan 24 uur voor vertrek annuleert zal Allure Parking genoodzaakt zijn het totaalbedrag in rekening te brengen.

Wat zijn de openingstijden van Allure Parking?
Allure Parking is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend. Allure Parking is te allen tijde telefonisch of per mail te bereiken.

Krijg ik een bevestiging van mijn reservering?
Wanneer u de reservering heeft geplaatst, krijgt u binnen enkele minuten een automatische reserveringsbevestiging in uw e-mail. In deze reserveringsbevestiging vindt u het adres van de parkeerlocatie. Daarnaast ontvangt u in de tweede bevestiging een routebeschrijving naar de parkeerlocatie. Voor een snelle afhandeling verzoeken wij u de reservering uit te printen en mee te nemen.

U komt na middernacht retour, welke datum dient u dan in te vullen?
Voor een vlekkeloos verloop, dient u de juiste datum van retour in te vullen. Wanneer u bijvoorbeeld om 22:00 uur op de 26e vertrekt vanaf uw vakantiebestemming naar de betreffende luchthaven, en u landt om 2:00 uur ’s nachts, dan geeft u de 27e als retour datum aan.

U wilt een wijziging doorgegeven?
U dient wijzigingen altijd via de email door te geven aan Allure Parking. U kunt uw bevestiging gewoon beantwoorden of u kunt een email sturen naar info@allureparking.nl Naar aanleiding van uw wijziging zal Allure Parking tevens aan u bevestigen wanneer de wijziging is doorgevoerd.

Wat is de transfertijd voor de Shuttle Parking service van en naar Schiphol?
Allure Parking zal zorg dragen voor een zo snel mogelijk afhandeling van de administratieve zaken. Wanneer uw bagage in de shuttle bus is geladen wordt u in principe direct naar de luchthaven gebracht. Wanneer u op een bepaald tijdstip op de luchthaven wilt zijn, dient u er zelf zorg voor te dragen om tijdig bij de parkeerlocatie aanwezig te zijn. Wij adviseren u om rekening te houden met een transfertijd van 20 minuten, gemeten vanaf aankomst op de parkeerlocatie tot de aankomst op de luchthaven.
Bij terugkomst zal, nadat u zich telefonisch gemeld heeft, Allure Parking direct actie ondernemen om u zo snel mogelijk op te halen bij de luchthaven Schiphol.

Hoe zit het met de beschikbaarheid van Allure Parking?
Wanneer u het reserveringsformulier invult krijgt u direct bericht als de service welke u reserveert niet meer beschikbaar is in de door u gekozen periode. U kunt vervolgens gemakkelijk kiezen voor één van de andere services van Allure Parking. Wanneer u geen kennisgeving treft, dan kunt u er vanuit gaan dat er voldoende beschikbaarheid is.

U heeft geen mogelijkheid tot het uitprinten van uw bevestiging?
Allure Parking houdt zorgvuldig al haar reserveringen bij. Noteert u voor alle zekerheid even het ID-nummer en/of uw reserveringsnummer en neem deze mee.

Hoe veilig is het parkeren bij Allure Parking?
Alle parkeervoorzieningen van Allure Parking worden voorzien van een veilige uitstraling en voldoen dus ook aan de eisen van Allure Parking. Alle voorzieningen zijn voorzien van 24 uurs bemanning.

Wat doet Allure Parking met mijn gegevens?
Allure Parking respecteert de privacy van alle gebruikers van haar parkeerservices. De door u verstrekte gegevens worden uitsluitend gebruikt om uw reservering te kunnen afhandelen en om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Uw gegevens zullen niet aan derden verstrekt worden of gebruikt worden voor ongevraagd e-mail verkeer. Wel kunt u een bevestigingsmail van uw reservering verwachten en bij terugkeer een reviewformulier. Hierin kunt u uw ervaringen delen over de parkeerservice van Allure Parking.